Saturday, May 20, 2006 | By: cipthowiryawanchannel
Kawan..hehe..hidup kita tak bleh kut kalau tanpa kawan..semua pun perlu kawan rasanya..tak kesah lah kawan ape..jangan jer kawan buat jahat..hahaha..tapi tu lah..kawan memang di perlukan dalam hidup kita neh..

Sampai lah aku di morocco neh sesambil kawan mesia yang ada di sammpingku..aku tak nafikan aku memerlukan kawan dari arab maroc tuk membantu aku dalam pengajian ku yang amatlah susah ini..hehe

Entry kaliii neh..mari daku bawa berkenalan ngan diorang diorang neh..nih kawan rapat aku lah dalam membantu aku study..bantuan berterusan hinggalah sampai kini maunyer dah masuk 3 tahun dah..tengkiu lah to u all..



Okay nih adalah die nyer..yang pegang muka tuh name Ibrahim..dan yang pakai baju hitam tuh nama Abdullah..

Ibrahim : Pandai tahap biasa..tapi masih lagi pandai lah kalau di banding dengan aku neh yang tak baper sangat..rajin satu lagi..kalau daku mintak tolong ker ape..sure bleh jer dia buat..tolong dalam study lah..kalau lain tuh aku memang tak penah mintak..sebab aku pun malu nak mintak tolong..cukup lah dalam study ku saja..hehe..Asal dari Tanger, Wilayah jiran dengan Tetouan..tinggal kat rumah sewa di sini..setiap minggu akan balik ke Tanger..sejam jer perjalanan bukan jaoh pun..hikhikhik..Stay 3 hari 2 malam di rumah die..mase raya haji tahun 2004..hihi..puas ku makan kambing biri tiga ekoooq..hikhik..penasihat thesis ku..asal aku dah buat bab bab kecik..dia mintak aku hantar kat dia dulu..sebab dia nak betulkan kalau ade yang salah silap samada dr segi bahse atau sebagainya..hehe..itu lah die nyer..Ibrahim

Abdullah : Antara student terpower dalam kelas..tak berapa menonjol pun dalam kelas..duduk pun dengan kami kami neh di dalam kelas..selalu duduk sebelah keyroul..sebab dia tolong tuk bahas keyroul..juga dari Tanger..hehe..hafal 30 juzu' quran kalau tak silap..hehe..Orang maroc tak leh nak sangke..pakai pakaian kekadang cam penyanyi rock tanah air..tapi hapal quran..hehe..best best..Inilah die nyer Abdullah Shantuf..



Haaaa..nih sape pulak..ini lah student perempuan yang aku slalu mintak tolong dalam study..nama dia Sana' Shakur..student kedua terbaik dalam kelass..selepas sorang lagi lelaki tuh name rashid..then baru sana' neh..aku slalu pinjam dari dia neh buku nota dia tuh..yang dia pegang tuh..haha..sebab nak amek nota dia..memane yang aku tak sempat nak salin..aku amek laa dari dia neh..cakap punya lajuu..tapi baik nasib lah pakai bahse fushah..jadi dapatlah daku paham..then apa lag pasal dia neh..mudah gelak sebab kami cakap terabur..tapi dia betulkan smulaa..hahaha..then dia faish spain..maka aku pun selalu bercakap spain yang tak betul ngan dia..haha..tuh jer kut tentang dia neh..



Okay tuh jer lah tuk edisi kali neh..kawan kawan Maroc ku..membantu daku dalam study sumer..Tuhan jer dapat balas jasa kamu..sebab bila nak pi blanja diorang makan minum..diorang tak nak..sebab diorang suh kami simpan duit..isk isk..jadi serah pada Tuhan jer lah..hehe..Gud Luck dunia akhirat..

Cari kawan banyak banyak..

8 comments:

Kaklong Syikin said...

cantik2 tok2 n mak2 arab ni kan...
cantiklah sana' tu...berkonan den :)

suami akak dulu, first year kat jordan dia duduk serumah ngan kawan2 arab. nak terrer b.arab punya pasal.

ShalinzZ85 said...

wei cip..sampai ati ko tak layari web aku...sedey!guane nak tukar skins wei?ajar aku..

kunang-kunang biru said...

waa...subhanallah..smua lawa2 n cantik2...yg hafiz mat rock tu pun pe kurengnye...ngeh3x...angin gatai!hmmm...yup...kawan mmg diperlukan di mana2...xde kawan tak nama manusia lah...ye tak?

Anonymous said...

wei!!!!apasal ko masukkan gambar aweks aku tuh!!!ko bagi promosi plak..!!nak kene sekeh ke!!!padammm!!!!

Anonymous said...

mana awek hang achik...tak nmpk punnn...hahahaha... =P.

avie eicca said...

heheeh..pura...ingat ang tu dah dichop dah wei..ahahaha.[gelak evil].

kawan2 memang penting terutama kawan yang membwa kebaikan.

cipthowiryawanchannel said...

hahaha..ntah kak puraaa..jangan nak tengok orang len lagi..kang kene saman...*gelak evil gak*..

Alinlai said...

wah comei comei arab2 ni...tak kenen2 sorang dua ke? ke ke ke