Saturday, November 18, 2006 | By: cipthowiryawanchannel
Assalamualaikum..

Today..ku menerima apa yang selama nih ku tunggu..Kire gelpren baru jugak neh..hehe..terbang khas dari Kota Kinabalu trus ke Kuala Lumpur trus ke Dubai trus ke Casablanca,Maroc trus ke Rabat,Maroc trus ke Tetouan,Maroc pada hari ini 18 November 2006..Alhamdulillah..sampai juga kau akhir nyer..

Mari ikuti kesah menarik sejarah hubungan ku dengan gelpren baru..neh..

Minat ku terhadapnya bermula apa bila ku terpikat dengan kakaknya..H1 di beri nama..seawal tahun feb 2005 begitu..tapi oleh kerna jurang ku dengan nya..terlalu jauh..maka ku hanya berdiam diri..menyimpan hasrat di hati adalah lebih baik bagi diriku tika itu..

Dalam masa yang sama..ketika itu ku berhubung rapat dengan seorang kawan..P41 nama di beri..hehe..dia menemankan ku di mana saja ku berada..berkhidmat dengan baik..aku puas hati..terima kasih ku ucapkan..sekarang aku dengan dia..jarang berhubung..tapi aku masih memerlukan khidmat nya..dalam beberapa perkara..

Dalam masa ku berkawan ngan P41 neh..selalu juga ku mengintai..H1..menilai perkhidmatannya..membaca tentangnya..dan bermacam macam lagi..tapi sudah pasti semua itu dia tidak ketahui..hanya aku dengan Tuhan saja yang tahu..Sehingga lah satu hari..

Adik dan Abang H1 neh..balik dari obersea..nama di beri H5 dan H2..jauh lebih canggih..lebih berketrampilan berbanding kakak diorang neh si H1..aku tertarik dengan adik H1 neh..si H5..dan aku berazam untuk mendapatkannya..rajin ku membaca tentang nya..mengenali dirinya dari jauh..hanya menambah cintaku terhadap nya..Bila ku selidiki..rupanya H5 mempunyai kembar..H5B yang ku berkenan..H5S adalah adik dia yang satu lagik..kembar..:D

Satu hari..mak ayah aku..bertanya tentang kemahuan ku..melalui adik kandung ku di Malaysia..maka ku pun dengan segan silu..memberitahu satu persatu tentang H5B ini..berkali2 ku kata pada adikku..jangan kabarkan perkara ini pada ayah..nanti ayah pening..susahkan die jerk..kataku..

Selang sehari selepas itu..kebetulan ku berceritera dengan ayahku..dan ayah ku memberitahu..ayah merestui hubungan ku dengan H5B..tidak pada emakku..tapi selepas di pujuk ayahku..emak mengalah..terima kasih..H5B di risik-di pinang- untuk ku..

Aku tergamam..dan tidak percaya..H5B ada bersama keluarga ku ketika itu..aku hanya melihat kecantikan nya melalui webcamku..aku hanya perlu sabar menanti..hingga kau datang ke sini untuk hidup bersama ku..:D

terima kasih Mak Ayah kerana merestui..


dan Sony family..kerna melahirkan..H5B yang best..


Itulah si dia..H5B..

5 comments:

Anonymous said...

hahaha.. nasib baik aku baca dari bawah..

KAMATO said...

camera rupanya hehe....

zino said...

fuh la mak..lawa nya gelfren hehe berapa wang hantaran dia tu?

Anonymous said...

hahaha..bagus sungguh cerita anda itu..tertipu org..ceh.. :p

Tawel Sensei said...

why sony? Go Olympus :p