Tuesday, September 21, 2010 | By: cipthowiryawanchannel

Wahh..Besok aku akan ke Kota Kinabalu..membuat sedikit urusan rasmi yang perlu disiapkan dengan pantas gitu..Insya Allah akan menaiki bas esok ke KK..walaupun pada awalnya merancang nak guna motor saja dari tenom ke kk nun..tapi macam memenatkan pun ada..last-last pakai bas lah jawabnya..baik nasib rangkaian kenderaan awam nih ada bagus sikit..so boleh lah ku memanfaatkan khidmat mereka itu..

Semuga urusan semua berjalan dengan lancar begitu..

Hari ini ku menjalankan ibadah puasa enam..perutku sakit terkejut kut sebab petang kelmarin ku buat senaman sikit..tau-taulah sudah raya berpesta saja makan dan minumnya..tadi pergi ke JHEINS cawangan tenom sini..Baru mau pegi ambil borang ******..bayar lagik tuh..RM 5 ringgit..campur dengan borang kebenaran ****** luar daerah..RM 2..semua tujuh ringgit..

Kemudian ku terus pergi ke Hospital Tenom..nak ambil keputusan ujian air kencing tuh..yang pasal dadah-dadah nih..kena tunggu 2 minggu..standard lah tuh..daripada ku membayar sebanyak RM 100 kat klinik swasta..hehehe..free kan lebih baik..

Ku berbuka puasa di masjid Kalang tadi..kebetulan pergi awal ke masjid..sempat lah bawa bekal air teh dan sedikit kuih muih pengalas perut..lepas isya nanti baru pikir nak makan apa..yahh..jom beribadah..

0 comments: