Thursday, July 22, 2004 | By: cipthowiryawanchannel

Everyone Is Necessarily The Hero Of His Own Life Story

Hari nih aku memulakan perjalanan ke kenitra nak urus minhah dan surat ke tyt...aku jalan ke kenitra naik bas yang buat aku pening sangat..perjalanan sampai tujuh jam....naik kebas saraf otak aku....
 
apapun sekembali aku ke kenitra memang besh....jumpa kawan malaysia semua..walaupun tak semua tapi ada lah jugak...sebab yang lain hilang nak balik mesia dan ada juga ke eropah...
 
Tak lupa jugak...aku dapat naik tahun dua dah....kalau start tahun depan aku cuma tinggal setahun lagi belajak sini...tak sabar ada gak...takut jugak sebeb kalau dah habis nak balik mesia masih tak tau apa benda...hehhehe...
 
There are new words now that excuse everybody. Give me the good old days of heroes and villains. the people you can bravo or hiss. There was a truth to them that all the slick credulity of today cannot touch.
 
nice......
 

 

0 comments: