Tuesday, July 27, 2004 | By: cipthowiryawanchannel

Its Yours......2020

Hari ni dah dua hari aku kat ibu negara Rabat, Kaum Arab ni buat hal lagi sebab banyak sangat nak diminta,bukan ada apa pun,cuma nak mintak sogokan,malas jugak aku nak layan. Dalam pada masa yang sama aku ke Kedutaan Malaysia di Rabat,nak buat urusan sikit. Masa masuk dalam bilik Duta Besar Malaysia,Dato Nor Atan,dia buat teguran sikit. Tak per lah belajar berprotokol,tak kisah sangat lah...

Jalan kat kota raya Maghribi ni kengkadang betul betul menguji kesabaran aku ngan karenah orang,ada baik jugak,kalau dulu aku tak tahan dengan orang berkarenah nih,tapi mungkin dari sini aku akan dapt praktis nak jadik sabar sikit.Harapan nya lah...tak tahu jugak..

Hari Rabu nih ada haflah lagik..Kenduri Ustaz Adzam habis master kut..tak pasti aku...

Apapun Jaga Diri Hiasi Peribadi...

Nice...

0 comments: