Sunday, July 11, 2004 | By: cipthowiryawanchannel

The Supreme Irony Of Life Is That Hardly Anyone Gets Out Of It Alive

Hari ni,aku bangun jam 9.30 pagi. Lambat tidur semalam kena tunggu subuh jam 3.30 dulu,lagipun ada exam sambil sambil tunggu subuh kita menghafal.

Hari ni aku masak lagi,nak kata malas ada jugak,tapi dah aku punya turn,nak buat cam na kan. Lepas bangun pagi tadi,aku terus ke pasar,kira nak beli ayam. Tapi aku tak tau lagi nak masak apa. Kira dah boring dah makan kari,kurma,sup dan yang lain tuh. Morocco kurang rempah. Tu payah nak mempelbagaikan masakan.

Kengkadang makan pizza,burger,sandwich jer. Makanan western kan sini murah dah makanan diorang kan. Sekali sekala makan benda cam ni,kira bagus jugak lah.

Ok,aku nak masak....

Oh, life is a glorious cycle of song,
A medley of extemporanea;
And love is a thing that can never go wrong;
And I am Marie of Roumania.
(Dorothy Parker (1893 - 1967), Not So Deep as a Well (1937), "Comment")

0 comments: