Thursday, August 12, 2004 | By: cipthowiryawanchannel

Buah Tembikai...

Mekommmm
Kerja menterjemah Bosnia dan Herzegovina semakin hari semakin nak siap..sabar sabar lagi lah..bukan apa,aku menyedari juga,kekadang aku dapat juga faedah dari buku yang aku terjemah tuh,antaranya bahasa akau..dan cara menyusun ayat..Thanks Bang Zul atas cadangan suruh terjemah buku...
Hari kelmarin dan hari nie..boleh di katakan perut aku penuh ngan tembikai...tembikai murah 2 dirham..kira nak dekat 4 kilo kot...1 Ringgit Malaysia....tak jumpa kat mana mana...kecuali Morocco...hehehe
Program aku hari rabu
  • Bgn 6 pagi....
  • masak nasi goreng
  • just lepak di rumah hingga lepas makan lunch
  • jam 4 pm,bersiar siar di sungai kenitra
  • malam rehat sambil baca buku bosnia...

Program aku hari khamis

  • Bgn 8 pagi....
  • layan cd cd wayang....
  • sarapan hufz keras ngan jem rasa apa aku tak tau..
  • main CM 4
  • terjemah buku selama 30 minit...just dapat 2 perenggan..sedihhh
  • gi internet hinggalah siap aku post nie...kekkeke

0 comments: