Tuesday, June 21, 2005 | By: cipthowiryawanchannel

huh..semalam tengok muvi superman versi memula dulu..klasik superman..citer dier..semua orang pun tahu..denagn aksi terbang menerbang..selamat menyelamat..sesuailah hiburan di kala boring nie..pastu..sempat aku meluangkan masa nengok mtv movie award 2005...

Jumaat nie aku akan bertandang ke fakulti sains Universiti aku..Ada jemputan dari ustaz untuk sama sama hadir dalam kursus sehari dalam I'jaz Al-Quran..yang akan di pengerusikan oleh professor doktor Zaghlul Najjar..antara ahli akademik islam antarabangsa dalam sains..ketua bahagian I'jaz Ilmi dalam Al-Quran,Mesir..Penulis tetap majlah Ayat..Ketua Ma'ahad Islami Lil I'jaz Qurani,Jordan..

Kena ambik sebanyak boleh apa yang di sampaikan..tentunya berfaedah..mencari rahsia di sebalik rahsia Al-Quran..

Aku terbaca sedikit dari Buku Fiqh Sunnah..so ada baiknya kalau saya bagi sedikit apa yang telah saya baca..Lebih baik dari tiada kan..

1. Boleh melawat orang yang sakit..walaupun ianya kafir..
2. Di haramkan berubat dengan benda yang haram seperti arak..Kerana Rasulullah bersabda yang saya simpulak lebih kurang gini..berubat dengan benda yang haram bukan ubat..tetap penyakit.

itu jer untuk kali nie..
p/s..hilang ke mana..??

0 comments: