Friday, August 11, 2006 | By: cipthowiryawanchannel


Assalamualaikum

Im Backk...hehe..walaupun masih belum sampai ke rumah ku..tapi peluang untuk aku beramah mesra dengan blog datang sekali lagi..hehe..kengkawan aku yang kat maroc nih pun..kembali aktif semula lepas sibuk ngan aktiviti masing masing..walaupun ada lagi yang masih tak balik dari bercuti sekolah..hehe..

Ramai kawan aku ke tetouan..tapi aku tak der dekat sana..hihi..sapa suh datang time aku takde..terlepas lah korang makan sedap..[macam best jer masak]hihi..sorry lah tidak dapat menemani korang di sana..hihi..

Banyak lagi program yang menanti aku nih senornyer..tinggal decide nak ikut ker tak jer lagi neh..dan kemungkinan besar..semua program aku tolak tepi lepas nih..sebab aku nak balik rumah aku..dan get ready ngan semester 5..yang very very very susah..tak start belajar lagi..aku dah rasa dia punya kehebatan..gerun gak aku kali neh..hehe..[Kuliah aku start lepas HARI RAYA AIDIL FITRI]..lama tak..??

Hermm..apa lagi yer..morocco tahun nih tak berapa panas laa..tapi cukup lah jugak untuk membuat kan orang orang asia seperti aku nih merungut kepanasan[ngada]..hehe..30 lebih celcius..biasalah kan..adalah beberapa tempat tuh naik sampai 40 lebih..dan masa aku taip2 nih pun..angin dah mula bertiup..menandakan..musim bersejuk sejuk semakin hampir..hehe..

tuh jer lah dulu..aku sampai umah kang bulih lah aku upload gegambor kan..nih pun aku bagi lah upload satu..keadaan diriku..di station keterapi neh..cuaca perghhh panassss..

okeh..taratatata..ooo yer..sesapa nak berkahwin summer nih..selamat pengantin baru lah yer..especially lah yang kahwin di ogos hari neh..wink wink..;)..[not siti okay,tp bolehlah siti..slamat2 pengantin baru siti..hehe]

2 comments:

Kaklong Syikin said...

Salam. selamat berblog kembali. akak harap adik tau kat msia skrg kecoh kes azlina jailani (lina joy) yg murtad nak tukar nama n agama dlm kad pengenalannya kpd kristian.

cubalah msuk website myislamnetwork.net , tolong sokong petisyen halang berlakunya perkara seumpama ni..

nanti tolong war2kan pada kengkawan kat sana ya..

taukan pasal IFC bagai tu? yg sedih tu SIS punyalah sokong kuat.oklah..

cipthowiryawanchannel said...

heh..alhamdulillah dah buat apa yang sepatutnya..