Wednesday, March 02, 2005 | By: cipthowiryawanchannel

huh,lama dah tak edit nih..limaza? ma indi wakt aw kaif? ku serahkan segalanya kepada Allah Rabbul Alamin..dan hari ini serta hari hari lepas..semuanya aku lalui dengan dugaan,kegembiraan..tapi konklusinya..ianya masih ba'id jiddan dengan amalan seorang yang beriman pada Nya sekuat kuatnya..

perjalanan ku ke kuliah hari ini pada jam 10.50 pagi untuk menghadiri muhadhorah tarikh adyanyakni terikh agama,atas kendalian Doktor Abdul Aziz Syahbar..mempelajari tentang lughah balagh baina isa,musa,wa Muhammad Abdullah,susah untuk di fahami,tapi itulah hakikatnya..kena bawa kamus jugak ke kuliah..apa dier cakap..tak faham bukak kamus..

di masa yang sama,kami jugak di hamburkan dengan ilmu ilmu bahasa dalam lughah kitab taurat..cuma dpt tgkp ustaz cakap ni jer.."ya ili ya ili" tak tau apa maknanya..tetengok ustaz ni cakap yahudi.." ya tuhan ku ya tuhan ku "makna nya..

lepas kuliah nie,dengar result dah kuar..dan kaki melangkah kemas ke papab kenyataan untuk melihat keputusan yang tak seberapa..hanya doa kepada Nya menjadi fokus utama..dan pabila tengok keputusan itu..syukur sahaja yang mampu di hamburkan semula sebagai balasan kepada Nya..10.17..alhamdulillah..

dan menanti ku seterusnya,janjiku pada Nya..Nazar..Puasa 10 hari tidak berturut turut.Semoga ibadah ku di terima..

selepas selesai semuanya,kebetulan pulak U buat pameran dan jualan,tertengok keychain replika kasut tradisional morocco..jual satu satu..dan beli dua jadi sepasang kasut..satu nak di kekallan di morocco ni..dan satu lagi nak di hantar berhijrah ke mesia..tunggu lah yer awak..

sekian dulu...

0 comments: