Sunday, July 17, 2005 | By: cipthowiryawanchannel
huh..aku mula tak tau nak buat apa..bila cuti terlalu panjang..insya Allah lepas semua urusan university semua selesai..kemungkinan besar aku balik ke malaysian headcuarters di kenitra..di sana adalah kerja yang menunggu aku..lagipun aku dah lama tak balik..6-7 bulan gitu..

AHLI JAWATANKUASA KERJA SEAS GAMES 2005
Unit Program dan Protokol
1. Sdr Syed Mohd Fadhlullah bin Sied Esahak (Ketua)
2. Sdr Shariful Azhari bin Alias 3. Sdr Ciptho Wiryawan @ Mohd Ikhwani bin Jaafar 4. Sdr Shahdan bin Dingka
itulah pengumuman dari Persatuan untuk tugas aku di SEAS GAMES 2005...insya Allah aku akan buat yang terbaik..
sesekali tengok tv malaysia ketika di negra orang..kdang kadang itulah benda paling best..jadi tadi masa surf surf..sesambil tengok tv 2..
tu jer dulu..

0 comments: