Friday, October 27, 2006 | By: cipthowiryawanchannel
Photobucket - Video and Image Hosting

"Selamat hari raya aidil fitri..Maaf zahir dan batin"..dalam masa sampai raya ke 4 ni saja..mau nyer ku dah melafazkannya lebih dari seratus kali..hehe..bagus lah..bukan ucapan yang tak elok kan..sekali setahun jer nak ucap selamat hari raya aidil fitri..maaf selalu gak..zahir dan batin nih pun sekali jer dalam setahun..hehe..

Raya kedua lepas ku balik ke pusat student mesia di Kenitra, tuk majlis raya di hari raya ketiga..tolak jam 4.30 petang dari Tetouan..sampai jam 8. malam..terus berhenti dekat Mc donald tuk ambik dinner..hehe..beraya kat Mc D..hehe..

Sampai ker rumah..urus diri..terus gi tolong cucuk satay..lepas tuh..gi tolong letak garam kat kuah kacang yang di buat nun..hikss..kerja mudah aja..lepas tuh pagi tuh..bakar satay pulak..dalam jam 7 pagi gitu..sejuk bukan kepalang..hehe..

Majlis berjalan lancar..di hadiri oleh ketua chanseri, dan staff kedutaan yang lain..kemudian..wakil syarikat malaysia yang melabur dekat maroc neh..kausar..ustaz2..jirang terdekat..konklusinya..Meriah..hehe..

Habis majlis ku bergegas pulak ke stesen keter api..nak beli tiket balik umah..sup sap..6.30 petang..ku balik ke rumah..hehe..sampai jam 12 tgh malam..jadi masih dalam kepenatan lagi neh..

Gegambar nanti insya Allah ku masukkan..gambar belum transfer lagi..

Hari ni start ku berpuasa 6..

2 comments:

..adikbebecute.. said...

tak de pape nk ku komen..saje wat kacau kat sini..;)) bagus2 dah pndai jaga segala aspek ejaan..hikss.. * tak puas ati tade pape nk dikenekan * [-(

cipthowiryawanchannel said...

hahaha..sabar sajoo lah yer..