Wednesday, May 02, 2007 | By: cipthowiryawanchannel


Dah jam 11.11 malam..hikss..cantik jer nombor..sape kaki main nombor tuh sure kesukaan..hermm..aku mengantuk senau nyer skang nih..tapi malas nak tidur..aku pun tak tau nape..mate ku pun ku rase cam kembang kembang dah..nak suh tidur..haha..[okay2..sat lagi lah sang mate]

Aku baru habis tengok movie [Flags Of Our Fathers],citer yang mencerita kan pasal benderaaaaaaaa saja dari awal sampai ke akhir..haha..tapi isi dia bulih di katakan 8/10..antara petikan yang ku ingat dalam muvie neh..

" Hero adalah orang yang tak dapat balik ke tanah air semula,orang yang mati di iwo jima ",dan paling aku suka "Hero sebenar tak menganggap dirinya hero"..nice lah tuk di tengok muvie neh..

Dan kelmarin..aku tengok Oprah..kali ni dia merayakan birthday idola dia..gitu lah kut..sidney poitier..penulis buku "the measure of a man"..sambil merayakan majlis birthday tuh..sambil bercerita tentang kesah hidup sidney yang tertulis di buku tersebut..sungguh menyentuh perasaan..

Bila aku tengok buku neh..lepas baca petikan petikan yang ku terdengar kat tv nun..aku rasa satu hari aku nak dapatkan buku nih..nak cari dekat Maroc kompom lah tak jumpe nye..sebab Morocco nih.die lambat masuk kalau barang jenis bebuku neh..apa tah lagi yang English..bertahun lah ekau nunggu jang..[dah tuh nak carik kat mane buku neh?].................ntah.

Kelmarin jugak..datang sekeluarga dr Malaysia nun..ke rumah ku.melancong.dan menginap ke rumah ku.Ok lah jugak.tak lah ku kesunyian kan.hahaha.kelam kabut ku ngemas rumah ku,skali tau derang nak datang.nasib baiklah kawan aku tepon 6 jam lebih awal.hahaha.sempat jugak lah ku sediakan seme apa yang patut tuk derang.above average nyer service dari ku.haha..nak letak tetinggi kang..tak elok lah pulak.hikss..

Dan skang jam 11.11 nih..aku dah surang semula.derang seme dah meneruskan perjalanan ke tempat lain.Semoga bercuti cuti Morocco yang indah gitu.[betul ker BM ku tuh?].dan ku mempromosikan lah,plawat2 blog ku nih..Mari Melawat Morocco..summer dah dekat..!!

Hingga Nanti...

0 comments: