Wednesday, May 30, 2007 | By: cipthowiryawanchannel


Assalamualaikum W.B.T

Exam ku dah dekat..dalam masa 2 minggu lagi..aku rasa tiba masa ku tuk berperang-perangan..hehe..ada tujuh subjerk seme nyer tuk sem terakhir nih..banyak gak tuh..setiap satu subjek ade gak 30 muka surat nak di hapal..penat pale ku..hikss..tapi insya Allah..kalau ku berjaye..ku akan memijak semua bumi Malaysia..yay..im coming Malaysia!!..ahaks..

Hari nih rabu..sepatutnya ku ade kelas..tapi lecturer2 tuh tak datang..aku datang pepagi ngan teksi..bile sampai jerk..tengok kelas kosong jerk..adalah sorang budak Thailand ngan budak pompuan Arab sorang..aku ingat nak stay sampai lah jam 10 pagi gitu..tapi ku tak rase best..dan aku pun balik ke rumah..hehe..

Sebelum ku memanjang kan kalam ku..mari kita sedekahkan Al-Fatihah kepada mangsa kemalangan jalan raya..[bekas satu kampung gitu]..yang masuk Utusan [Berita] semalam..Seingat ku..aku pernah belajar [tuisyen] bahse english ngan ayah Allahyarham Wan Fauzan ni..Apapun..Al-Fatihah..semoga roh di cucuri rahmat..

[Pause]..[Al-Fatihah]

Okies..semalam ku tengok tv..cam biase..pepetang gitu..nak study pun dah sungguh kemalasan..maka ku tertengok oprah..hikss..kalau lelaki yang di luar sana tuh..yang tengah mencarik2 pasangan..sungguh sesuai tengok oprah tuk episod kali tuh..

Aku ingat seme ape yang derang bicangkan..tapi aku tak tau nak tulis mana satu..haha..cuma nyer..bila oprah dan krew nya membuat observations pada lelaki..kenapa tak jumpa jumpa lagik ngan ape konon the one..haha..umum nya seme sebab berikut..

- Takut di reject..
- Dating process semakin umur bertambah makin susah..
- Very sensitip..[nanti ku terangkan]

Ada banyak lagik sebenarnya..tapi nih yang paling utama lah..[takut di reject]..nih memang kalau ikut pandangan daku lah..sebagai punca paling utama..kaka..berkesan you..haha..

Dan [dating process] tuh..aku tak tahu nak cakap lah..dan [very sensitip] tuh pulak..bila sorang lelaki try tuk rapat konon2 ngan pompuan..lelaki tuh akan jadi very pemerhati..haha..so bila ada sesuatu jerk..cam si perempuan nih terkurang layan ker..si lelaki nih akan terdetik..[ok..dia tak suka aku nih..so aku kena stop..]..haa lebih kurang gitulah kate pakar yang di jemput oleh si oprah nun..dan ya..ku sungguh bersetuju..hahaha..

Ok guys..peace..

1 comments:

Eddie Putera said...

ada ker ais warna hitam? nice pic. pokok apa tuh ?