Sunday, February 20, 2005 | By: cipthowiryawanchannel

Huh..Lama dah tak buat entry dalam blog nie..berapa hari yer? Tiga hari dah berlalu, Apa yang telah aku lakukan..Adakah segala perbuatanku termasuk dalam perkara perkara yang di rahmati Allah?

Tiga hari lepas,aku telah selamat membawa balik sebuah komputer yang boleh lah membuatkan seseorang itu berkata Alhamdulillah. Dan berharap ianya bukanlah satu pembelian yang di klasifikasikan sebagai pembaziran. Minta di jauhkan dari perkara sebegitu rupa.

Sekitar Malaysia:

1. BANGI: Seorang wanita berusia 35 tahun ditemui mati dibunuh kejam dengan 15 kesan tikaman di dada dan badan, di tepi jalan di Kilometer 1.6, Jalan Bangi-Semenyih, di sini pagi semalam.

* Kes pembunuhan lagi, Banyak sangat kes bunuh yer. Bila nak berhenti?Takkan nak tunggu kes "I Robot"...Antaranya perbualan mereka,will smith ngan ketua polis "Rindu masa dulu". Maknanya,takkan nak guna robot jugak untuk keamanan,apa guna otak manusia?

2. KOTA BHARU: Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, semalam mengakui sukar mengubah tabiat buruk rakyat negeri itu yang disifatkannya ‘pengotor’ terutama membuang sampah sesuka hati yang menjadi budaya hidup.

* Kalau dah baca berita ni,janganlah kita anggap rakyat kelantan jer pengotor,boleh jadi kita ni juga pengotor.Muhasabah diri kita jugak,agar kita semua rakyat Malaysia pembersih.Aminn

Banyak lagi berita tuh,tak larat nak isi sumer..semua sumber di perolehi di Berita Harian.

Sekian dulu dari saya..

p/s..ais-putih ada dengar ura ura keputusan ais-putih di department of islamic studies..bunyinya..macam sesuatu yang menyenangkan..semoga ianya satu perkara yang betul..doakan saya yer..

0 comments: