Wednesday, April 13, 2005 | By: cipthowiryawanchannel

Huh..kuliah ku minggu nie..Alhamulillah berlalu dengan baik..walaupun masih lagi ada yang tak hadir ke kuliah samada dari kalangan Ustaz Ustaz ataupun Pelajar..biasalah tu..semua tempat pun ada keadaan seperti ini kan..

Tadi aku exam..Tak Susah..tapi bisa menjerat pelajar yang terlalu gembira..Alhamdulillah aku apat jawab dengan tenang..tapi masih berserah lagi..ada beberapa soalan yang keliru..so tak tahu lah jawapan ia betul ker tak..tapi aku yakin lagi jawapan betul adalah majoriti..Insya Allah..Doa untuk saya..

Hari Isnin Department keluar pengumuman tak rasmi..26 april exam final..huh..kira kira pakai jari tinggal berapa minggu jer lagi tuh..kelam kabut kiter di buatnyer..tapi aku akan buat diriku bersedia sepenuhnya..agar aku melalui summer aku dengan selesa..

Hari nie hari rabu..aku masak..Menu hari nie aku khas Ikan Tengiri jer..kembali dari exam..aku terus ke pasar nak beli apa yang patut di masak..Dapat Ikan beli timun sket..Tuna..Tomato Kisar..semuanya 30 Dirham..Tengah hari..aku masak Ikan goreng masak merah..Timun..Dan nasi kuning..kemudian..Makan malam..Ikan tengiri masak kari..dan sayur Kobis goreng..siap tanggungjawab aku hari nie..hehhe

Aku ketinggalan berapa lama dah dalam filem..baru nie aku tengok Troy..betul betul cerita yang aku rasa bersalah..siapa yang jahat sebenarnya??

Sekian..

0 comments: