Thursday, December 29, 2005 | By: cipthowiryawanchannel
Image hosted by Photobucket.com


Kini Tiba Masa nya..
aku berusaha..
untuk cemerlang..

Alhamdulillahi rabbil Alamin,Wassolatu Wassalamu Ala Sayyidil Mursalin Muhammad S.A.W, Wa Ala Alihi Wasahbihi Ajamain..Amma Ba'ad..

Mengumumkan bahawasanya..Musim Peperiksaan bagi pengajian 2005/2006 bagi universiti ku telah bermula..Maka adalah di nasihati kepada diriku dan semua pelajar..untuk mula bekerja,belajar,menghafal pelajaran dengan lebih kuat lagi..agar aku dan pelajar pelajar semua cemerlang..

Dan mengumumkan juga..bahawasanya..blog ini akan terpinggir buat sementara waktu..bagi memberi peluang kepada ku untuk belajar,mengafal dengan lebih fokus tanpa ada kerisauan tentang sentimen "blog muzium"..

dan sempena kita memasuki tahun baru 2006 kali ini..saya mengucapkan selamat tahun baru kepada semua warga dunia..dan semoga hidup kalian lebih baik dari tahun tahun lepas..dan kekal di bawah rahmat Allah S.W.T..

Sebelum mengakhiri..Marilah kita bacakan Al-Fatihah untuk pakcik bongsu kepada(miss fuza) yang telah menyahut seruan ilahi pada 26 disember 2005..Al Fatihah..

" Aku tau setiap yang hidup pasti akan pergi menemui penciptanya kembali.Lambat atau cepat,DIA yang menentukan "(missfuza.blogspot.com)

sekian terima kasih..segala kesulitan amatlah di kesali..

0 comments: