Saturday, July 21, 2007 | By: cipthowiryawanchannel


Assalamualaikum W.B.T

Lama tak edit blog..haha..ku berprogram sana sini..ada jer peluang nak apdate blog kat rumah kawan ku tuh..tapi kudrat ku menghalang untuk aku mengapdate blog ini..dan hari ni kerajinan tuh ade sedikit..so terapdate lah jugak akhirnya..

Program Islam Hadhari di Morocco berjalan dengan baik sekali..dan delegasi pun terkejut dengan penerimaan kami dengan konsep Islam Hadhari..tak tau lah dalam hati orang lain..tapi bagi aku..there is no problem at all..

Dengan penerangan yang di berikan..makanya ku nampak lah mana yang selama nih kabur macam cermin yang tak pernah di lap..dan skang alhamdulillah..adalah terangnya..walaupun masih ada sedikit yang perlu di kaji..hehe..

Delegasi² yang datang memang semuanya power power..Dr Mashitah membawa askar yang boleh di katakan pra sempurna gitu..hehe..sebab mana ada manusia yang sempurna kan..tapi overall aku kata kan..Orang Melayu adalah hebat..kalau semua orang berfikiran seperti mereka..ku yakin Melayu tidak akan berada di mana ia duduk sekarang..malah jauh lebih tinggi dari sekarang..

So aku malas nak bercerita panjang..aku nak masukkan gambar saja..so enjoy lah..


Dr.Mashitah tengah makan makan..bila ku dengar dia becakap..sama jerk skill dia cam dalam tv tuh..memang gitu ker ahh..kekeke


Bekas mufti Wilayah Persekutuan..Dato’ Prof Dr Mohammed Yusoff bin Hussain..Very lawak..but penuh ngan Ilmu..semoga di berkati Allah..


Ahli Parlimen Ketereh..Kelantan..YB Datuk Md Alwi Che Ahmad..Cara menjawab soalan yang sungguh unik..aku suka cara dia menjawab soklan..


Nih ku tak tau sape..korang carik sendiri lah yer..kekeke


Prof Dr Mohd Yusof bin Haji Othman..Pengarah Institut Islam Hadhari..Penyarah kat UKM kut..very berilmu..respek abis..penceramah terbaik bagi aku selama program berjalan..


Delegasi Dr.Mashitah tengah makan makan..


Mahasiswi pun tak ketinggalan dalam program ini..


Itu saja lah dulu..penat dah daku ngedit gambo..ok lah tuh kut untuk tatapan pelawat2 kan..keke..ok lah..jumpa lagi next time..Islam Hadhari Mahasiswa Bestari..

3 comments:

zafi said...

yups itulah dr mashitah... the way die cakap memang tak berubah...
ive met him personally masa keje ptd kat JPM dulu... her hubby also nice... :)

cipthowiryawanchannel said...

hehe..itu lah pasal..sama je skill cakap..keke..stuju..suami dia also nice..

adLYNNa's said...

aik....
mcm knl..
hmm~~~
[thinking]