Tuesday, July 31, 2007 | By: cipthowiryawanchannel
Assalamulaikum W.B.T

Ku membuat entry ini dari Bou Hilal, Rabat..ku bukan berada di rumah ku di Tetouan ketika ini..aku sudah berada di Rabat kalau tak silap sabtu lepas..stay terus di rumah student Malaysia di Rabat..dan dalam sejarah lah nih..paling lama ku duduk Rabat..selalunya..sehari jer paling lama..lepas tuh ku memang tak leh nak tahan..kene balik juga..keke..tapi skang dah berubah kut..hikss..

Esok pagi incha Allah, nak ke qatar airways nyer pejabat di Rabat..tuk membuat urusan tiket meniket nih..7000 dirham jugak yang terbang kalau di kira kira tuk tiket saja..lebih kurang 3000 ringgit..kalau di buat minang anak orang boleh dah tuh..keke..Harap seme selesai esok pagi jugak..so bulih balik dengan kepala yang kurang lah bebannya sedikit..

Dua hari lepas tuh..aku memenuhi jemputan TYT Osman Samin, Duta besar Malaysia ke Morocco untuk dinner bersama-sama dengan graduan graduan Universiti di Maroc tahun ni..makan dekat Cesar Palace..first Class lah jugak tempat tuh..Makanan pun memang membawa manusia ke awang awangan kejap..hikss..

Bermula dari jam 8.30 malam..seramai 15 orang student dan 5 orang lagi staff kedutaan menghadiri dinner tersebut..dan tamat pada jam 11 malam..riuh restoran tuh oleh orang Melayu..keke..bergossip bersama TYT gitu..keke..anyway..Thanks daun keladi dari saya..

Dan incha Allah..1 ogos akan kembali semula ke Tetoaun..untuk membawa staff kedutaan ke Tetouan..guider lagik..keke..ntah tinggal kat mana tuh..kalau kat rumah ku..memang ku kelam kabut lah di baut nyer..sebab umah ku tak baper nak kemas..sebab sibuk nak kemas kemas hari tuh kan..cane lah tuh yer..:-p

Sorilah ku tak upload gambar kali nih..sebab takde komputer yang menggunakan khidmat adobe photoshop..ku pun hairan nape derang tak guna pada nya..hikss..so tunggu ku sampai rumah lah yer pengunjung semua..nanti ku upload gambar pulak..

Jumpa lagik!! entry terakhir di bulan julai..dan ini bermakna..blog ku telah beroperasi selama tiga tahun tepat dah..pencapaian yang bulih ku gembira dengan nya..hikss..nanti ku nak bebace balik entry lelama nun..dan last..Semoga Allah memberkati kehidupan kita semua..

ais-putih.blogspot.com --( July 2004 - July 2007 )--

4 comments:

iza~de~bintang said...

Assalamua'laikum.

Wah dah 3 tahun... tahniah. Kalau budak kecik yang 3 tahun memang tengah comel sangat...buleh cubiiiitttt. hahaa.

Semoga terus sabar bercerita, dan insyaallah ceQ akan baca dari awai. Nak buat lagu mana ,ni baru sampai, baru kenai..nanti ada free time buleh baca semua dari awai2. Tak boleh jalan2 kat sana, baca-baca cerita dari sana pon jadilaaa.

Wassalam.

aNIe said...

Dah tiga tahun?...Lamanya...Bila dah lama-lama menulis & baca balik apa yang telah kita tulis 3 tahun lepas ...rasa seronok

Selamat pulang ke Tetoaun...

cipthowiryawanchannel said...

bintang : yer bintang..dah 3 tahun dah..saye pun tak sangke..hikss..bace bace lah..hehe..lawat lawat sini selalu ok..

cipthowiryawanchannel said...

kak lady : membaca entry lama lama tuh..memang seronok..kekadang saya dah lupa apa terjadi masa lalu tuh..tp bleh ingat smula lps baca entr2 tuh..siap senyum sendiri lagik..