Saturday, September 10, 2005 | By: cipthowiryawanchannel

huh..ternyata penat menguasai diriku..stayed at rabat dalam seminggu lebih..untuk menuggu majlis yang baru selesai malam semalam..receptions untuk national day malaysia..

dua hari sebelum tu..sehari sebelum tu..ada majlis cucuk satay kay kedutaan malaysia sesambil main main volleyball..hehe..yang pasti aku sakan main bola kat halaman kedutaan..sampai koyak seluar track aku kat lutut nye..

majlis semalam mula jam 7 petang..dan aku sudah berada di residen embassador of malaysia jam 10 pagi..sebab nak ready untuk masak kue teaw goreng dan bihun goreng..selesai jam 6.30 untuk dua masakan ini..aku decorate sket..hehe..and siap untuk di jamu..

majlis selesai jam 11 malam gitu..dan aku balik kerumah menggunakan kereta kedutaan Malaysia..masuk ke rumah..aku mula tak sedap badan..pening..nak muntah..nak tidur payah..dunnow why..mungkin sebab penat sangat..aku tak makan ubat sebab tak nak layan sangat..payah pula jadi nya karang..dan pagi nie..aku masih tak aktif seperti biasa..still goyang goyang lagi..

hermm..

0 comments: