Tuesday, September 13, 2005 | By: cipthowiryawanchannel

huh..mesyuarat jam 3 petang untuk sambutan pelajar baru ( SPB 2005/2006 )..aku dapat tahu ada meeting kat kenitra..so aku kena balik ke kenitra untuk jadi wakil student Tetouan..dan alhamdulillah meeting fasa 1 dah selesai..dan malam nie ada lagi satu meeting fasa 2..yang pasti ianya takkan selesai malam ni..hehehe..

tiada apa yang aku buat pagi nie di kenitra..just keluar sarapan pagi dan kemas barang barang aku..buku buku aku..dan hal hal lain..lagipun aku akan balik bila bila masa ke tetouan..kuliah pun dah nak dekat dah..

semalam baca berita kat berita..tentang taufan katrina..tertarik tentang tajuk..doktor terpaksa bunuh pesakit..huhu..aku ingat ingat sama macam kat wayang pula kan..tapi betul kah tindakan sebegitu rupa..??

hermm

0 comments: