Monday, May 01, 2006 | By: cipthowiryawanchannel
[Edisi Hati ke Hati]

Tak buat apa hari ni..aku bercuti..ikut menyibuk bercuti dengan pekerja2 yang tengah bercuti di 1 mei..hehe..walaupun aku masih lagi pelajar..:D..aku keboringan sebenarnya neh..hehe..duduk dendiam dirumah..nak duduk depan komputer pun tak mampu..malas nyer lah daku..so aku guling2 jer kat umah nih..

pasal edisi hati ke hati tuh..bukan lah pasal aku nak meluah apa bende ker..hehe..keboringan menguasai diri ku..jadi nyer aku pun terhasil gambar di bawah ini..yang bertemakan edisi hati ke hati..(jangan nak buat kontroversi)..hehe..



Ini gambar masa kat pantai masa aku amek gambar entry kelmarin lah ni..ape ker nama nyer tuh..kulit kerang ker?..wuteva laa..aku ambik bende neh..satu saiz besau tuk lelaki..satu saiz kecik sket tuk pompuan..jadi aku letak dekat gitu..nampak mcm bende tuh ngah dating kan..kan..kan..menghadap laut mediterranean lagi..hehehe..

then aku letak pula quote tuh..amek kat quotationspage.com..ntah ade kaitan ngan gambar ke tak quote tuh..hehe..yang penting..aku suka gambar nih..dan yang lebih penting lagi..hehe..

okeh..tuh saje di hari pekerja-hari buruh-labour day-bank holiday-yaum syugul-aper lagik bahse yang korang tau tuk istilah hr pekerja neh..hehe..okies taaa..

10 comments:

kunang-kunang biru said...

chantekk kulit kerang tuh...cam padan lak dua2 kulit kerang tu...ni suratan atau kebetulan nih??(ceewaahh..cam lagu kenny,remy,martin plak...hoho)

cipthowiryawanchannel said...

haha..name pun ciptaan tuhan..mane ade yang tak cantik..hehe..suratan atau kebetulan..herm..tatau..hikss..

Anonymous said...

assalamualaikum...subhanallah, very nice snap...

avie eicca said...

wah..cantik gambo kerang ciput tu.Kata2 kat gambo tu deep meaning tuuu...ada makna turr..ahaks!Pandai nya dik cip tangkap gambo=)
kunang2 nanti ang jemput dia mai umah tangkap gambo ang kahwin nak??hahah..haha[sorry mood sakat skit]

KAMATO said...

ok, look very nice & creative...

cipthowiryawanchannel said...

sapa tak kenai kak marina..sakat slalu..keh keh keh..

Kaklong Syikin said...

selain khat, pandai gak mengambil foto, siap ngan quote lagi...asah2kan selalu bakat tu :)

awan said...

lawa kombinasi warna dalam gambar tu. memudar tapi tidak hambar. :)

Anonymous said...

yezza... salah satu cabang seni..

aRt

Kha said...

.aku ambik bende neh..satu saiz besau tuk lelaki..satu saiz kecik sket tuk pompuan..jadi aku letak dekat gitu..nampak mcm bende tuh ngah dating kan..kan..kan..menghadap laut mediterranean lagi..hehehe..


punye le hebat hiperbola die~
org tgk kerang tu just nampak kerang
die tgk punye le telus~
muehehe~
;D