Thursday, May 11, 2006 | By: cipthowiryawanchannel
[Harmonium]

Hari semakin dekat..laju jer masa bejalan skang neh..thesis ku menyebabkan aku keserabutan semalaman..melarang aku tidur semalam..so aku berjaga dari jam 9 sampai jam 7 pagi..baik nasib laa dah tidur 2 jam sebelum sesi serabut menyerabut bermula..tengok komputer terus menerus..hohoho..daku stress..

Oleh kerana aku serabut..aku bukak limewire ku..gi la donlod muzik bebaru..hehe..so download sumer Il Divo nyer lagu..ader lah dalam 8 lagu gitu..jadi peneman ku time blajar..so lagu lagu neh berputar sampai lah nak tidur..hehe..ada lagi satu peneman ku..hehe..Coklattt..ade 10 bar coklat..berjaya di habiskan dari jam 9 malam sampai jam 7 pagi..so aku masih tak layak di gelar hantu coklat..hehe..11 jam baru habis..:D..peace eberibodiii..



(buku2 yang di belek2..x sempat nak susun kat rak..ade coklat disitu..peace)

Sebelum keserabutan ku bermula..petang tuh..ade program yang anak anak malaysia ikut..ade sket show..baru ku tau rase bangga bila nama Malaysia di sebut sebut oleh student arab maroc masa tuh..Malaysia!!..Malaysia!!..Malaysia!!..:D

Dan lepas tuh..lepas jer program tuh habis..aku keyroul ngan dua orang lagi terus ke bandar..jenjalan..nak balik rumah kang..tak der nak buat ape..skali skala ke bandar tengok2 orang lalu lalang best jugak..hehehe..



Gambar neh..dekat sebelah library Tetouan..mase tuh ade pameran Hari peringatan 600 tahun meninggalnya Ibnu Khaldun..hehe(betul kah bahase ku tu)..lepas tuh..kalau jalan terus ke ikut arah belakang aku bergambar tuh..akan jumpa lah..Istana Raja..dan juga Kota lama yang dalamnya jadi orang niaga barang2..



Tetouan nyer pusat bandar..bangunan depan tuh..Pejabat Pos..tempat ku ngantar sesurat dan peposkad segala..peace..haa..kalau tengok bebetul bangunan tuh..ade dua bendera kena gantung situ..Spain ngan Maroc..hehe..menunjukkan tetouan neh mempunyai kesan dan hubungan paling rapat ngan Spain..Raja Spain pun tinggal sini ari tuh..hehe..



Nih satu lagi gambar tuk di tatapi bukan di ratapi..hikhikhik..dari arah bertentangan dengan gambar first tadik..so nampak lah gereja itu..dan kalau jalan terus ke depan..akan jumpa Masjid Muhammad Ke-5..kira masjid negeri lah taraf dia..hehe..



Kalau aku jalan tanpa ada urusan..so selalunya sure aku akan singgah memakan dan meminum..tak pun minum saje..hehe..so lepas jenjalan..kawan sorang neh..apis..belah kanan ku..lapar nak makan..hehe..so aku bawa lah ke restoran fevret kuu..Birjiss..ade tulisan kat gambar tuh..tapi tak baper nak nampak..hikhikhik..pelayan restoran, cashier die sumer dah kenal ngan ku..(tapi tak pernah dpt diskaun pon)..hahaha..:D



Tunggu makanan sampai..penat gak round round Tetouan..oo yer..aku kenal kan lah..sorang lagik lepas apis tuh..ade lah orang baru kat Tetouan neh..tengah amek Master Pengajian Islam..nama nya lak..Ahmad Ata' bin Mokhtar..hehe..single lagik..tapi available atau tak..tak dapat di kesan..hikhik..

Rasa nya itu saja dulu tuk kali nieh..keyroul!! sowi gambar mu tak termasuk..hahaha..len kali lah aku masukkan..hahaha..okay..jumpa lagi..

Hingga nanti..

3 comments:

zino said...

bila nak kena submit tesis tu? buat last minit memang amalan semua student sedunia hehe..

Kaklong Syikin said...

tq share gambar2 bandar ni ngan kami..cantik n bersih nampaknya

Gidong @ Daniel Lennox said...

astaga korang belajar ker jadi model ? cam gaya model jer awakakakakakaka