Friday, November 11, 2005 | By: cipthowiryawanchannel

Image hosted by Photobucket.com

huh..aku terasa besh..bila terbaca quote..cintailah seseorang itu cinta yang sekadarnya..kerana ianya boleh menjadi benci..dan bencilah seseorang itu..benci yang sekadarnya..kerana ianya boleh menjadi cinta..lebih kurang gitulah..hehe..

pejam celik..aku dah melancong ke Mohammedia..besh juga..tapi aku tak leh lagi describe penuh lah Mohammedia..sebab sampai malam kan..jadi Insya Allah nanti aku akan menceritakan percutian ku di Mohammedia..wilayah di pinggir bandar besar Casablanca..

Fotopages pun akan di edit dengan gegambor..hehe..cakap pasal gambar nie kan..nak juga aku beli kamera satu..nantilah tengok kepentingan dulu..buat masa nie dua buku yang akan di beli lah..dan dah confirm akan di beli..tinggal tunggu duit nyer jer lagik...hgehhe

Buku 1 : Safwatul Tafasir, 3 Jilid
Buku 2 : Al-Wajiz Syarah Al-Aziz, 14 Jilid

Kalau tengok beli buku 14 Jilid ni kan..servay harga hari tuh..sampai 800 dirham..aduss..400 ringgit Malaysia tuh...tapi leh kerana buku tu best..aku kena beli jugak..bukan benda tak berfaedah kan...hehehe..

Aku set lah nanti ada pesta buku bulan February nie dekat Casablanca..Insya Allah masa tu nak beli..masa nie kumpul duit dulu..!!!!

Sekian..

0 comments: