Wednesday, November 16, 2005 | By: cipthowiryawanchannel

Image hosted by Photobucket.com

huh..Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend. Albert Camus (1913 - 1960..)

nak sambung cerita semalam..lepas jer makan tengah hari kat rumah Hafiz..penat menyelimuti diri..hinggalah mmebuat kan aku terpaksa tidur..konon hingga jam 3.30 petang..sekali terlajak ke 4.00 petang..bukan apa..sebab semalam tak tidur mana..jam 3 pagi begitu dah jaga..

Jadi lepas bangun gitu..dengan sejuk nyer..siap ngan solat asar..aku pun bertolak dari rumah diorang ke darb beglef..nak tengok barang..mula sampai tuh..ehh..bior betul nie tempat nyer..sebab like setinggan..tempat tinggalan..tapi bila aku masuk dalam tuh..Masya Allah..!!!..barang yang dijual..standard cam shopping complex Malaysia..

aku cuma cari software untuk komputer aku tuh jer..dan beli mafla satu..hehe..cantik sangat bagi diri aku lah..tak tau korang..lepas dari tempat tuh..aku pergi ke Stesen keretapi Casa Port..nak balik semua Mohammedia..lebih kurang jam 6.00 petang gitu..

Dalam keterapi tuh..dapat mesej yang kwn aku keyroul tuh..baru nak ke Rabat..so aku pun green light juga ke Rabat malam tuh..sejam selepas sampai ke Mohammadia..hehe..sampai ke Mohammadia lebih kurang jam 6.30 petang..so aku rancang ngan kawan aku..just singgah mohammadia ambik barang dan makan malam..

jam 8.20 gitu..ikut train ker Rabat pula..ibu negara Morocco..nak attend Majlis hari raya di residen duta besar malaysia ke morocco esok nyer..jam 12.00 tengah hari..hehe..punya lah fit sangat masa nak bejalan..hehhe...

tu jer lah catatan sehari dua nieh..

0 comments: