Thursday, August 04, 2005 | By: cipthowiryawanchannel
huh..tadi main bola tampar..game yang lama dah aku tak main..best jugak sambil bleh merapatkan silaturrahim sesama pelajar..lagipun tujuan sebenar latihan nie pun..untuk South East Asean Games 2005 yang mula 9-8-2005..

sebelum tuh..aku masak pula untuk hari nie..jadi tengah hari tadi..aku masak kurma ayam..dan sayur goreng..kemudian untuk dinner..aku masak sayur jer..sebab sorang lagi kawan aku gi ganti aku untuk masak lauk lain..kari ayam..mudah sket kerja aku..

pastu..siap masak apa semua..aku ambik dinner..habis dinner..kawan bawa jenjalan shopping..time jenjalan gitu..dia belanja ais krim..hehe..best jugak..jalan jalan sket..jumpa kentang goreng..ambik makan sesambil jalan pulak..dah habis makan tu..dia spend makan ais krim semula pulak..amboi kuat sangat makan..jadi makan lagi ais krim..

dah habis makan ais krim tu..kawan sorang lagi bawa ke restoran makan bubur harira..dan ayam golek sekor..aduss..perut aku dah nak pecah dah..tapi orang dah belanja..nak buat cam ner..

hari nie dari jam 9-11 pm aku makan ;;

1--nasi putih..kari ayam..sayur goreng
2--ais krim yam
3--kentang goreng
4--ais krim
5--bubur harira
6--ayam sekor

huhuhu..tu jer kali nie..

0 comments: