Sunday, August 14, 2005 | By: cipthowiryawanchannel
huh..habis dan sukan seas 2005..tahniah di ucapkan kepada ahli jawatankuasa sukan seas 2005 atas kejayaan menjayakan sukan yang penuh meriah..boleh di katakan kita telah mencapai objektif sebenar penganjuran sukan seas 2005 ini..Tahniah dan Syabas di ucapkan..

dan sekarang ni aku tengah rehat..dalam dalam rehat gini pun..aku dah mula boring..dan semalam aku ke rabat sekali lagi..mula nak temankan kawan aku keyroul unutk main boling bagi mewakili kedutaan brunei sempena Independence Day Indonesia..

dan masa yang sama..dia bagi tiga lane free..sapa nak main..pi lah main..maksudnyer yang tak terlibat ngan pertandinganlah..heheh..aku pun bermain lah dengan free sebanyak games yang mampu..hehehe..hingga naik lenguh tangan aku..

kembali ke rumah pastu..terus ambik train ke kenitra semula..sebab aku kena hantar pelajar yang dah habis belajar nie..kira senior aku..dia lah yang bawa aku ke sini..thanks for that..aku urus semua yang aku nak kirim ker kuarga aku..dan jam 3 pagi kami semua hantar ke stesen kereta api..tapi train dah lepas..kena tunggu sampai jam 530 pg pulak..

very emotional wada`...itulah nilai sebuah persahabatan..berani aku katakan..airmata manusia terlalu murah untuk sebuah nilai persahabatan dan ukhwah..semoga ikatan ukhwah ini berterusan dan di lindungi Allah..

0 comments: