Tuesday, August 30, 2005 | By: cipthowiryawanchannel
huh..dah nak habis dah cuti aku..tak lama lagi nak belajar lah pula..scholarship morocco pun dah kluar..so tinggal aku nak gi ambik jer lagi..tapi aku still malas nak jalan..sungguh penat dengan program yang baru berlalu..Al-Ayyam Ath-Thaqafiah..

merdeka..??..pejam..pejam mata..tutup..tutup mata..buka..buka mata..dah 31 ogos..hehe..so kat morocco tak ada majlis di buat di kedutaan untuk 31 ogos..tapi akan di buat pada tarikh yang belum di tentukan..insya Allah nanti akan di beritahu oleh pihak kedutaan..

mungkin aku kena balik lebih awal ke Tetouan..banyak benda kena urus..hehe..mula nya aku tak nak balik lagi hingga selepas 9 september..sebab 9 sept tuh ada majlis di kedutaan..tapi bila tanya tadi..majlis tu tak melibatkan semua pelajar..so aku dan kerabat tetouan yang lain..dah berbincang akan balik sebelum 9 sept..

mengenai student baru yang datang ke tempat aku..ada 14 orang katanya..so sesapa student yang ada apply kat morocco nie..kalau nak berhubung..nak tanya itu ini..hubungilah kedutaan atau kitaorang..kalau tak pun saya..hehe..

adek aku ambik UPSR minggu depan kalau tak silap..hehe..sekejap jer dah tahun 6..dah besar dah..aku tinggalkan hari tu..masihlagi duk suka gaduh ngan adik aku yang kecik tuh..bila aku balik nanti..agaknya dah pandai bersyarah tentang dunia..!!!..hehe

that's all...

0 comments: