Wednesday, August 17, 2005 | By: cipthowiryawanchannel
huh..bila kita diberikan tanggungjawab untuk buat itu ini..bagi aku..ada dua keadaan..sama ada kita terima dengan penuh semangat dan kerja pun semangat..ataupun..just diam bila terima tanggungjawab..dan..dah bayang apa kerja nak buat..dan aku suka cara nombor 2..tak tau napa..
so ada program penghujung this month..Al-Ayyam Ath-Thaqafiah..diberikan tugas sebagai ketua penyediaan tempat..tugas yang tak pernah di buat sebelum ini..bila penamaan di namakan..aku just diam..pikir apa yang patut dibuat dengan kerja nie..

apapun..aku cuba try test..itulah yang sebaiknya buat masa nie..boleh ambil pengalaman..

lepas mesyuarat semalam..di maklumkan tentang pelajar baru yang akan datang ke Morocco sebanyak 45 orang..!!..ramainya seperti ramai students Malaysia yang dah sedia ada..itu pun aku diam..

Uni tempat aku study skang nie..just ada 4 orang students Malaysia..dan bila datangnya pelajar nie..seramai 20 pelajar akan di tempatkan kat Uni aku..terkesima..terkejut..tak terkata bagai ada batu menindih lidah ini..

0 comments: