Tuesday, August 02, 2005 | By: cipthowiryawanchannel
huh..dalam aku di buai mimpi tidur..tetiba sesuatu mengalir dari hidung aku..yang aku kira mungkin flu jer..tetiba aku tercium bau darah..dan mulanya aku rasakan hidung aku yang berdarah sesambil aku kata juga bukan darah..masa tu gelap jadi tak nampak apa..dan aku bingkas bangun terus ke toilet..bila tengok sah ianya darah..horror gile..lepas cuci semua darah tu..aku trus gi solat subuh..dan online..

so hari nie..aku akan ke rabat untuk urus biasiswa morocco di pejabat biasiswa..dan lepas tu mungkin aku jalan jalan sekejap kut..tak pun main boling..hehhe..tak pun makan..sijil pendaftaran universiti tahun nie...dan slip keputusan dua benda yang perlu aku bawa ke situ..

semalam student mesia buat kenduri najah dan wida`..dan seramai 17 orang yang sertai kenduri tu..jadi adalah ucapan pelajar yang nak balik..dan sket persembahan nasyid..dan makan..aku menyibukkan diriku di dapur jer..mula dari proses potong memotong bawang hinggalah ke penyediaan makanan..best jugak bila kerja di dapur..u know that..hehhe

dengar berita..yang raja arab saudi dah meninggal..hakikat dunia..rumah kata pergi..kubur kata mari..manusia yang hidup pasti merasa mati..apa yang mampu kita buat..hanya mendoakannya agar mendapat rahmat ilahi..

sket gambar kat fotopages pun dah edit..sket jer tak banyak..

sekian dulu..

0 comments: