Sunday, April 02, 2006 | By: cipthowiryawanchannel
Assalamualaikum

[Bila berdepan soalan]

Minggu akhir march n awal april ku..hehe..ku lalui dengan memenuhkan sofhah thesis ku yang semakin banyak yang kene explore..baru thesis ijazah..belum thesis master nanti..:D..lepas buat thesis gitu..penat2 terus stay ke ruang tamu..melayan TV kekadang PS..;))

Xpdc ke gurun sahara..??..dapat mesej secara mengejut ttg jemputan xpdc ni..lepas timbang itu ini..aku terpaksa cancel..cause sebab2 tertentu..Insya Allah lain kali..kewangan-masa-dan lain lain punca peng "cancel" an ini..satu hari nanti akan ku takluki gurun sahara itu..yeahhh..;))

Limewire..??..wohoho..sejak ade limewire..aktif juga lah diri ku donlod music itu ini..skang nih tgh aktif donlod..Jo Sung Mo nyer lagu..nampak cam best..hehe..kalau nak nanti kite bagi yer..hehe..;)

[Tepon Ayah]

Lama dah tak cakap ngan ayah aku..dan lama jugak aku tak kene soklan maut ayah ku..huhu..:((..hari tuh kene perlian maut..uwarghh..tapi semua tuh cukup buat aku untuk menghormati kedua orang tua ku..;)..

Bermula lah kesah, bila aku kata nak beli camera tahun depan..dia pun ok jer..no problem..ayah pun cakap pasal camera..bla bla bla...lepas tuh topik lain..bla bla bla..dan seterusnya..di akhir perbualan gitu..bila nak wada3 gitu..ayah pun kata..
" eh wan..camera tuh kan..tak tebal ker kad kredit die "..aku pun jawab.."hehe..tak tau la Pa, mungkin tebal"..di iringi gelak ayah ngan anak..:D

ayah kalau dari pandangan ku..macam tak tahu pun kesah kesah rahsia anak dia ni..(akulah)..hehe..sebab aku tak citer kat die..takoott..ngee..jadi kalau ada apa apa memang citer kat mak dulu..yeszaa..tapi pandangan ku silap!!!..silap sunggoh..:D

hingga lah satu masa dulu..aku tengah tolong ayah buat keje..dalam khusyuk buat keje gitu..ayah pun memacah hening..uhukss..:D.."wan..macam mana kamu dengan si fulan"..perghh..soalan maut..aku pun sunggoh malu tika itu..ngee..tak jawab panjang..cuma jawab.."hehe..tak tau Pa"..trus ke dapur..amik minuman kunun..hehe..*geleng pale*..banyak lagi la soalan maut dari ayah ku..hehe..semua aku taleh jawab..:D..

Cintailah Kedua Orang Tua...

0 comments: