Sunday, August 01, 2004 | By: cipthowiryawanchannel

Di Mana Arah Kita Sebenarnya....

huhhhh....hari ni aku masih stay kat kenitra sebab aku dapat surat dari persatuan untuk tinggal terus di kenitra sebab ada majlis Ayyam Thaqafiah kat head quarters pelajar Malaysia di Morocco,Pada masa yang sama surat tu secara autoĆ¹atik melantik aku sebagai pengerusi pada majlis tersebut...serabut juga aku...tapi aku akan cuba buat yang terbaik untuk kerja aku yang pertama di persatuan...

selepas keberangkatan tiga orang pelajar mesia ke eropah minggu lepas,malam tadik aku di arahkan oleh member untuk angkat barang dia seberat 15 kilo...naik penat aku angkat barang tuh..aku pikir kalau aku bawa barang berat lagu tuh ke eropah ngan makan tak terurus(tak makan nasik)jalan jalan bawa beg berat..waihhh..tak larat jugak pikir....tapi aku nak pergi jugak rasanya...tahun depan kut....Insya Allah..selamat bahagisa abang seh dan abang lias..semoga perjalanan di berkati Allah...

Nak tunggu National day pulak neh....orang mesia dah sibuk kibar bendera kami sini nak kibar bendera apa pun tak tau hehhehe...aku harap kali ni mesia lagi bagus dia punya kerja..ke arah satu negara yang gemilang dari segala aspek...Insya Allah......

hermmmm..apa lagi aku nak cerita ni ahh...apapun bebaik lah kamu semua di mana jugak kamu berada....semoga Allah lindungi kita dengan berkat Nya dan segala-gala keistimewaan Nya...

Nice..Berbahagialah...

Assalamualaikum........





0 comments: