Saturday, August 07, 2004 | By: cipthowiryawanchannel

Wodoo Info Cyber Cafe

Hermmm..aku pergi lagi kali ni ke cc nih. Aku tak tau nak buat apa hari ni,apapun aku tetap membuatkan diriku di tahap dan di landasan yang betul,lepas jer makan tengah hari,aku sembahyang zohor,pastu aku terus gi internet ngan nashreeq.

Pagi tadi aku buat terjemaan kitab pasal Bosnia,dan akan ku publishkan pada hari mendatang,tajuk dia:BOSNIA HERZEGOVINA:UMAT DI SEMBELIH,RAKYAT DI HAPUSKAN. Tunggu jer yer.

Secara ringkas kehidupan aku pada hari ini,

  • Bangun pada jam 5.30 pagi,semalam tidur awal...
  • Makan sarapan pagi jam 7.00,zulkarnain masak nasi goreng...
  • Main komputer cm 4..
  • Jam sepuluh buat teks pengerusi Ayyam Thaqafiah..
  • 10.30 makan roti canai,Abang Asri masak
  • Jam 11.00 tengok ka'sil aia lil umam akhir (Jepun vs China)
  • Jam 12.00 makan tengah hari,ikan goreng,sayur kacang goreng,dan sayur tak tau nama
  • Jam 2 ke internet woodoo

Malam ni aku tak tau nak buat apa lagi,mungkin sambung terus kerja aku menterjemahkan karya sasterawan Maghribi. Khas untuk kamu semua...

YM Stories::: buat conference ngan member sabahrhinos..Sabah layak ke msl musim depan...Buat conference ngan bebudak nakal Siti Nor Ain,Shalin,dan Nash





0 comments: