Tuesday, August 03, 2004 | By: cipthowiryawanchannel

Please Change,Change Please

Hari ni aku bangun awal sikit jam 8 pagi kalau tak silap lah, member yang lain semua bangun akhir dari aku..hehe..(takbur aku nih)..tak der lah..aku pun tak perasan bila diorang tidur,bila diorang bangun.

Semalam abang ijam selamat kembali ke enitra dari benua eropah pengembaraan selama 2 minggu di sana betul betul mengajar kita erti tamadun. macam macam cerita yang di kongsi..kengkadang tuh seronak bagai nak pergi jugak ke Eropah,kadang kadang ngeri bagai tak nak pulak ke Eropah. Tunggulah tahun depan. Insya Allah.

Aktiviti aku hari nie:

1. makan tengah hari (kari ayam,kobis masak sedap,nasik putih)
2. pergi bank,kuar duit 600 dirhams maghrib
3.tengok mubarah ka'sil umam lil asia (iran vs china) (jepun vs bahrain)
4.kongis pengalaman abang ijam gi eropah
5.dan semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung

Nice.....tu jer dulu......

Salamzzz

0 comments: