Thursday, February 09, 2006 | By: cipthowiryawanchannel

Image hosting by Photobucket


Alhamdulillah..akhirnya aku dah sampai ke rumah lepas lama bercuti, rancangnya hanya beberapa hari, tapi bila dah jumpa kawan kawan ni, banyak la program n ragam nya, itulah sebabnya yang beberapa hari tertangguh ke seminggu empat hari.
pergi ke kuliah pagi selepas sampai ke rumah, lama dah tak tengok kuliah, rindu. Gi ke deparment sambil tengok apa apa yag terbaru kat situ sambil sambil tuh tegor Jamilah kerani kat department Islamic Studies..
ais putih: Assalamualaikum Jamilah..
Jamilah: Walaikumsalam..Labas..?
ais putih: Natijah baqi tuzhar..?
Jamilah: Insya Allah hazal usbuu'..
erkk..cuak pulak diri ini, bila jamilah kata keputusan keluar minggu ni, bertawakallaaaaa. Doakan aku yer korang korang sekalian.
Aktiviti aku sementara menunggu sem baru buka ni, Aku try untuk focus baca buku by Tun Mahathir about " GLOBALISATION AND THE NEW REALITIES ", payah juga nak paham, sebabnya; aku tak berapa reti bahasa english nieh..bek naseb la ada tenaga pengajar pree dari se antero dunia, Thanks.
Hari ni saya kene masak, nak masak apa?

0 comments: