Tuesday, February 21, 2006 | By: cipthowiryawanchannel
Alhamdulillah..urusan selesai..

pagi tadi aku pergi ke department untuk daftar nama ku..tapai dpartment tak di bukak untuk student masa tuh..menyebabkan aku tangguh sampai ke petang..semakin dekat aku nak daftar..semakin ah berdebar hati ku ini..hehe..tak tahu lah kenapa..

so petang tuh aku pegi ke department..dan Alhamdulillah..kerani tuh nampak aku..terus jer tanya.."nak daftar ker?"..aku pun kata "tak"..hehe..aku tanya dulu dia..kalau lect yang aku nak tuh ade kat U tak skang nieh..jd kerani tuh pun cek..dan lect ade kat U, tengah mengajar kat bilik 21,bangunan baru..

aku tangguh daftar dan aku pilih nak jumpa dia dulu..so aku tunggu hingga jam 2 petang di depan kelas dia ngajar tuh..dengan sejuk angin tiup kuat..nak buat cam ner..biasa lah tuh..adat blajar kan..

dah jam 2..student dia pun mula kuar dari bilik tuh..dan aku terus jumpa lect tuh..dan bagi tahu yang aku nak ambil dia sebagai penyelia aku tuk thesis akhir nieh..dan aku bagi tau tajuk yang akan aku buat..bersyarah pulak aku ngan dia..malu pulak rasanya..dan akhirnya..dia kata..dia setuju dan tajuk pun bagus..kita jumpa setiap minggu..

Alhamdulillah..senang jer urusan aku kali ni...harap berterusan hingga selesai..Ku Mohon Pada Mu ya Allah..hermm..

dan mari aku promosi nama lect aku n tajuk thesis ku..

Penyelia : Dr. Samadi
Tajuk : Zakat Mazru'at Min Khilal Mazhab Syafie(Zakat Tanaman Di Sisi Mazhab Syafie)

jadinya..sesiapa yang mempunyai maklumat tentang zakat..email kan ker diri ini..ais_putih@yahoo.com..

berusahaalah..

0 comments: