Monday, February 20, 2006 | By: cipthowiryawanchannel
Aku kene ikut jadual askar dah lepas nieh..kennot guna jadual orang banyak main cam skang nieh..bermula lah kesah..

pagi tadi lepas belek buku, surf ntnet,mkn, n mcm mcm sampai jam 6 pagi gitu..aku pun orak langkah nak tido..walupun aku kene gi department jam 10 pagi hr yang sama..hihih..so tidor..sebab tak tahan sangat dah..

dan bangun jam 9.50 gitu..tengok kat luar hujan renyai renyai..kalau bawa tido nieh..mau tak bangun sampai petang kang..tapi kene pi department juga..so pi lah mengorak langkah skali lagi..lepas bersiap semua..10.5 minit gitu..baru keluar rumah..

sampai kat department..ramai gak kawan aku ade..bawa borak kejap..borak pasal..cuti dia buat ape..hihih..banyak jugak citer dier..sampai aku kene potong citer die tuk jumpa kerani kat department tuh..

bila jumpa dah kerani..tup tap..dapat iklan yang membuatkan aku begitu serabut..sampai sekarang ini..jadi tak khusyuk aku nak study nieh..sebab aku masih belum bersedia..aku target bende nih berlaku dalam 2 minggu atau 3 minggu akan datang..tetibe jer..TODAY..!!!!

so aku kata kat die..tangguh sampai esok..biar aku berfikir dulu malam ini..kataku kat kerani..sebab orang melayu memang gitu kan..hehe..kerani tuh pun okay jer..aku just amik name senarai Lecturer yang ade n no telfon memasing..

jadinyer..tika ini..status ku berfikir..lepas balik dari kuliah..aku mempunya terlalu banyak bidang nak kene pikir..AQIDAH,FEQAH,TAFSIR..tiga ni adalah yang utama..lepas buang itu ini..tinggal dua..FEQAH n TAFSIR..dan sampai maghreb skang nieh..masih lagi nak tentukan..nak amik aper..ya Allah berikan lah aku petunjuk..

* kene buat thesis akhir, daftar name lecturer n tajuk tomorrow on tuesday 21st feb 2006 *

ooo yer sebelum terlupa..gambar atas tuh dah tuko..aku amik masa kat tetouan hr tuh..skali skala amik gambar signboard morocco nieh..nak tgk lagik..bleh la ke >sini (just klik)

0 comments: