Saturday, March 04, 2006 | By: cipthowiryawanchannel

Image hosting by Photobucket



assalamaualaikum..

bunge bunge dah mula tumbuh kat Maroc ni..dan bunge ni antara yang jadi mangsa kamera..aku pun tak tau apa nama dia..menjalar kat pagar rumah orang..:D..dan..aku ambil khas lah untuk korang yang datang blog aku ni..nah amik satu satu yer..:p..

Komen Haloscan aku rusak..tak tau sebab apa..jadi komen yang dedulu tuh..dah habis semua hilang..boleh copy..tapi malas..dan nak masukkan komen blogger ni pun..lama benor aku berpikir..lepas siasat² itu ini..akhirnya dapat juga masukkan..*aku tak baca elok..tu pasal bende mudah jadi susah*..pengajaran...:D

lagu dalam blog ni pun lagu baru..boring dah dengar lagu brave heart theme tuh..tukar selera pula kali ni..Lagu ni lagu tradisional Andalus..sapa pernah gi granada spain tuh..mungkin pernah dengar lagu gini..kalau kami kat Morocco ni..selalu lepas azan kat tv tuh..ader lah berkemundang lagu gini..apatah lagi kalau Ramadhan..*info lagu*..lagu ni di ambil kat Music Festival kat Tanger..sejam perjalanan dari tempat aku ni..sebelah jer..;))..di nyanyikan oleh orang Spain..dan suara sampingan orang arab Maroc ni..:D

status thesis aku..skang ni tengah kumpul semua tentang makna zakat dari segi bahasa dan syara'..nanti bila dah habis kumpul karang..baru gi tapis² tuk di masukkan dalam thesis aku..dan kelmarin baru dapat CD Maktabah Fiqh..kire himpunan semua kitab fiqh dan usul fiqh..adalah dalam 100 kitab gitu..penat juga membaca nya tuh..kalau korang ada amklumat..haa bleh lah bagi..tak kire bahasa ape..omputih ker melayu ker..amatlah di alu alukan..:D

nak apa isi apa lagi yer..?..haa..sorang kakak yang berada kat jepun skang ni..dan akan balik habis blaja hujung mac ni..semoga berjaya lah untuk cabaran hidup seterusnya..kami kat Maroc mendoakan kejayaan kak puja..

Image hosting by Photobucket



nak masukkan gambar kak puja..tak dapat permission lagi..sebab belum minta..:D..* sapa suh tak minta*..jadi masukkan gambar ni lah saje..ni pun kak puja yang bagi..sebab nak tunjuk oita turun salji la kunun..:))..*siap nak gaduh lagi kata tuh salji palsu..hiksss*

thanks nasihat..ajaran..dan sebagainya ooo kak pujaa..untuk kami kami kat Maroc ni..balik mesia spend kitaorang TV Flat sorang satu..yang 50 inci special editon..ader tulis name kitaorang kat tepi TV tuh..okay..;)

nak lawat blog die..?klik sini

sekian dulu laa..

1 comments:

Unknown said...

kene tgk bebetul baru nampak tu kuntuman bunga eheee... unik betul... carikla name dia keke kasik eseimen plak ahak