Wednesday, March 29, 2006 | By: cipthowiryawanchannel
Assalamualaikum

[ Thanks Allah ]

Aku tak sangka hari ni..hari paling menggumbirakan diri ku..:D..Sujud syukur sebaik sampai ke rumah yang hanya mampu ku lakukan sebagai hambanya yang lemah ini..:D..hati melompat di sebalik jasad yang tak melompat..hehehe..

pegi kelas jam 8.00 pagi..cuaca sejuk sejuk spring gitu..sampai kat U..tunggu dekat kelas sampai jam 8.40..lect Dr. Mehdia..tak datang..aku malas nak tunggu dekat kuliah sampai jam 10..sebab kelas seterusnya jam 10..so aku pun balik rumah..buat keje sket..urus diri mana yang tak sempat di urus..:D

jam 9.45..aku pun kluar dari rumah tuk masuk kelas jam 10 tadi..Dr.Bakhti..separa khusyuk mendengar kuliah Dr ni..aku nampak kawan aku [Laila Ed Drisi] sedang bisik ngan kawan dia..aku buat de je lah...skali dia arahkan tangan dia ke luar tingkap..aku pun ikut tengok jugalah..skali tengok dia tunjuk department pengajian islam..dalam masa yang sama..ada pekerja tengah lekat RESULT exam second round..

masa tu aku dah tak dengar sangat dah Dr Bakhti cakap apa..ignored 80%..sikit jer aku dapat info subjek dia tadi..hohoho..kes nampak result kena lekat la ni..[Sori-Sori]..

habis jer kelas dia..yang sepatutnya tamat jam 12..di awalkan ke jam 11.30..aku terus bergegas ke department pengajian islam..n dapat kan keputusan aku..orang ramai bersesak mase tuh..aku gi juga..sebab aku tak nak lewat masuk kelas jam 12 smpi jam 2 nnt..

aku pun cari nama aku..where..??..skali duk atas sekali..perghh..diri ini bukan tergolong orang yang berbadan tinggi[kiut yer kut..hikss]..never mind..aku pun minta tolong la orang yang tinggi-tinggi tuh tolong cek kan result aku..bagi dia kertas ngan pen ku..aku cuba nak tengok juga..tapi tak bape nak betul mate ku ini..

skali dia pun bagi balik kertas n pen aku tadi..n dia kata kat aku..Mabrouk..Najahta..[betul ker pacik nieh]..aku tgk kertas yang dia tulis..hehe..aku hanya tersenyum..

10.83..Thank you Allah..

8 comments:

kunang-kunang biru said...

mabruk!=)

Kaklong Syikin said...

Mabruk 'alaik..wa anta minan najihin..(alamak, bahasa arab dah karat)

cipthowiryawanchannel said...

syuran...

hitomi said...

congrates...
sorila...tia pandai mo say it in arab....hehehehhe...
well, usaha tangga kejayaan...u deserved it... :D
keep it up...

Anonymous said...

tahniah~~...
kullu am wa anta bikhair..
[ade kaitan ke?..hurm wat ever..]

avie eicca said...

wah...bagus banget.mabruk [tok arab yaman ajar kak kat lab..he..he.he]ALhamdulillah teruskan usaha ya.DOakan kakak yangg "lembab' ni ye..uhu..uhu..teruskan tingkatkan prestasi:Dmak ayah mesti gembira:)

Anonymous said...

Tahniah. Banyak pula yang berbahasa Ara di sini. :) Semoga terus berjaya!

Unknown said...

tahniah2.. tumpang gembira :D