Wednesday, March 08, 2006 | By: cipthowiryawanchannel
Assalamualaikum...

Muqota'ah dirasah 15 hari..Student Uni aku sekali lagi mogok..perghh..mogok tak nak masuk belajar sebab :

1- Penat baru habis exam
2- Result exam kedua tak kuar lagi
3- Ada department yang tak habis exam lagi

dan adalagi lah sebab2 lain yang diorang utarakan untuk meminta cuti sebanyak 15 hari ini..Aku cuma memancing cerita dari kawan ku saja..yang penting kami bebudak Asian ni..BERKECUALI dalam hal ini..

Image hosting by Photobucket



Haa..ni saper pulak ni..:D..ini lah adik adik ku yang terchenta..my rivals tuk main komputer masa kekecik dulu..my rivals nak duk bahagian depan kereta..dan macam macam lagi laa..:D..Tapi abang die ni sentiasa mengalah..sebab tolak ansur kan..hehehehe..

Rindu ngan diorang senor nyer..Tu pasal aku masukkan gambar diorang ni..hehe..lama dah aku tak balik..besoo dah diorang..hehe..

Image hosting by Photobucket



Hermm..aku dah beso dah skang..hehe..gambar ni webshot yang bagi..tak sangka plak..thanks la sesapa yang wish aku..aku juga doa agar korang sumer..hidup terus berada di bawah rahmat Ilahi..

okays...wasalam..

3 comments:

Anonymous said...

wak..
selamat hari lahir.
walaupun dah lambat sy wish.
anyway..semoga panjang umur.
murah rezeki.
weh balik cepat aa.
egege!

Lil Noorie berkata said...

Assalamualaikum ais putih :D hapie besday! May Allah give u better life in dunia wa' akhirat ameen!

Unknown said...

happy belated birthday... sorry ye terlambat wish :)